Zbog velikog broja zahtjeva, vrijeme odgovora može biti dulje nego inače.

Ispričavamo se i dajemo sve od sebe da vam udovoljimo.

Česta pitanja

U nastavku ćete pronaći najčešće postavljana pitanja koja prima Nespresso centar za korisničku podršku.
Nadamo se da vam možemo pomoći odgovorom na vaše pitanje!

TOP 5 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA TOP 5 ČESTO POSTAVLJANIH PITANJA

Kako mogu naručiti Nespresso kapsule?

Naše kapsule za kavu su ekskluzivno dostupne za naručivanje putem Nespresso Kluba na sljedeći način:

- Putem telefona: 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468

- Putem Nespresso internet stranice

- U Nespresso Butiku

Posjetite stranicu za registriranje kako bi kreirali prvu online narudžbu, i posjetite stranicu Prodajna mjesta, kako bi vidjeli adresu Butika u Hrvatskoj.

Gdje mogu pronaći set za čišćenje kamenca za svoj uređaj?

Set za čišćenje kamenca možete kupiti pozivom na broj 0800 98 90 98 (besplatan poziv), na na našem sajtu u kategoriji Dodaci - Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dvije doze sredstva za uklanjanje kamenca i upute.

Kolika je minimalna narudžba?

Naše kave se nalaze u pakiranjima odkojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakiranja, sve narudžbe kave putem interneta ili preko Nespresso Cluba, trebaju sadržati najmanje 50 kapsula. Možete miješati različite kapsule po želji, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Ristretto, 10 Envivo Lungo).

Koji su načini plaćanja?

Postoje dva načina plaćanja:

  •  U gotovini: za narudžbe putem telefona ili putem interneta.
  •  Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Diners): za narudžbe putem interneta.

i: 

  • Plaćanje profakturom (za pravne osobe).

 

Moj aparat za kavu ne radi ispravno. Kako ga mogu popraviti?

Ukoliko trebate pomoć za Vaš aparat, možete nas kontaktirat putem telefona na broj 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rješavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Pixie, Citiz&Milk, Lattissima One i Atelier, koristeći naše detaljno poznavanje tehnologije za dijagnosticiranje problema i pomoć u pronalaženju najboljeg rješenja. Ako je potreban popravak, možemo napraviti sljedeće:

- Osigurati zamjenski aparat za vrijeme trajanja popravka.

- Popraviti aparat i provjeriti sve njegove dijelove.

Ova usluga je besplatna tijekom dvogodišnjeg razdoblja jamstva. Ukoliko je razdoblje jamstva isteklo, naši stručnjaci za kavu će Vas ljubazno obavijestiti o naknadi za tu uslugu.

Informacije o proizvodima Informacije o proizvodima

Koji je rok trajanja Nespresso kapsula?

Naše kapsule su hermetički zatvorene za optimalnu zaštitu aroma kave. Na svakom pakiranju su navedena dva datuma: datum proizvodnje i datum isteka roka. Osiguravamo svježinu do 12 mjeseci od datuma proizvodnje.

Koji je sadržaj kofeina u kavi?

Količina kofeina u kapsuli ovisi od vrste sirove kave koja se koristi u recepturi. Robusta sadrži u prosjeku 2.4%  dok Arabica sadrži oko 1.3% kofeina. Kapsule bez kofeina sadrže manje od 0.1% kofeina. Klasične Nespresso kapsule sadrže oko 5g mljevene kave dok Lungo kapsule sadrže oko 6g mljevene kave.

Primjer: čista Arabica u klasičnoj Nespresso kapsuli (5g) sadrži 5g x 1.3% = 0.065g = 65 milligrama (mg) kofeina.

Ispod su navedeni primjeri ili prosječni sadržaj kofeina prema vrsti pripreme kave (vrijednosti su zasnovane na UK Food Safety Authorities 2001):

  • Šalica filter kave: 75 mg
  • Šalica instant kave: 100 mg
  • Šalica čaja: 50 mg
  • Standardno cola piće: do 40 mg
  • Standardno energetsko piće: 80 mg
  • Crna čokolada: do 50 mg
  • Mliječna čokolada: 25 mg.

Kako mogu reciklirati kapsule Nespresso kave?

Potrošene kapsule dostavite u jednu od naših poslovnica, na adresama:

Nespresso Boutique Arena Centar, Vice Vukova 6 - Zagreb

Nespresso Boutique Ilica, Ilica 19 – Zagreb

Više o našem programu održivog razvoja pročitajte na poveznici

Podrijetlo Nespresso kave?

Naše kave su različite vrste arabice i robuste.

Stabljike arabice su nježne i zahtjevne biljke, koje se uzgajaju na plantažama smještenim na obroncima planina, uglavnom u Srednjoj i Južnoj Americi te u Istočnoj Africi. Finoća njihove arome raste s nadmorskom visinom na kojoj se uzgaja.

Robusta je otpornija na uvjete tropske klime i raste u predjelima koja nisu pogodna za biljku arabicu, u nizinama gdje je vruće i vlažno, uglavnom u zapadnoj Africi i jugoistočnoj Aziji.

Nespresso kave dolaze sa 3 kontinenta, iz 15 zemalja i to:

Mexico, Colombia, Nicaragua, Brazil, Guatemala, Peru, Ethiopia, Uganda, Congo, Kenya, Zimbabwe, India, Indonesia, China, Papua New Guinea.

Više o podrijetlu naših kava pročitajte na poveznici 

Online podrška Online podrška

Zaboravili ste zaporku?

Kako bi ste promijenili Vašu zaporku, potrebno je učiniti sljedeće:

  1. Kliknite na "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom kutu stranice, a zatim "Zaboravili ste zaporku?".
  2. Unesite e-mail adresu koju obično koristite kada kreirate svoju narudžbu.
  3. Na e-mail koju ste ostavili stići će Vam poruka sa linkom na koji je potrebno kliknuti, a zatim će Vam stići nova zaporka. Nakon što se ulogirate sa novom zaporkom, možete je promijeniti u sekciji Moj nalog.

Kolika je minimalna narudžba?

Naše kave se nalaze u pakiranjima od kojih svako sadrži 10 kapsula. Zbog pakiranja, sve narudžbe kave putem interneta ili preko Nespresso Cluba, trebaju sadržavati najmanje 50 kapsula. Možete miješati različite kapsule po želji, sve dok je njihov ukupan broj 50 ili više (npr. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Kako se mogu registrirati?

Kliknite na “Registrirajte se” u gornjem desnom kutu naše web stranice i unesite svoje osobne podatke. 

Upišite svoju adresu za isporuku i račun i izaberite želite li biti obaviješteni o našim novim proizvodima i ponudama.

Vaš nalog je kreiran i možete kreirati Vašu narudžbu.

Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu?

Kako bi promijenili Vašu e-mail adresu, potrebno je uraditi sljedeće:

  1. Unesite Vaše podatke za prijavu (e-mail adresa i zaporka) u "Prijavite se" na početnoj stranici u gornjem desnom kutu naše stranice.
  2. Kliknite na "Podaci o registraciji" a zatim "Promjena e-mail adrese".

U mojoj narudžbi ima oštećenih, nedostatnih, isteklih ili neispravnih artikala. Što napraviti?

Ako ste otkrili da nešto nedostaje, ili je oštećeno,netočno u Vašoj narudžbi, nazovite nas čim prije na telefon: 0800 98 90 98 (besplatna linija), ili ispunjenjem kontakt forme.

Predani smo pružanju savršenog iskustva svaki put i budemo napravili potrebite prilagodbe.

Koji su načini plaćanja?

Postoje dva načina plaćanja:

  •  U gotovini: za narudžbe putem telefona ili putem interneta.
  •  Platnim karticama (Visa, Mastercard, Maestro, Diners): za narudžbe putem interneta.

i: 

  • Plaćanje profakturom (za pravne osobe).

Koje su pogodnosti registriranja Nespresso uređaja?

Registriranje Nespresso uređaja donosi slijedeće pogodnosti:

Ako izgubite račun, a uređaj se pokvari i treba servis, naši stručnjaci za kavu budu pristupili evidenciji i utvrdili kad je uređaj kupljen i da li je pod jamstvom. Također, ako imamo potencijalni problem u nizu uređaja, možemo izvijestiti vlasnike registriranih uređaja i zamijeniti ih ispravnima.

Koliko dana treba za dostavu?

Naše proizvode možete naručiti putem Nespresso kluba na slijedeći način:

Na telefon: 0800 98 90 98 (besplatna linija)

Putem web stranice: www.nespresso.hr

Dostavu vršimo izravno na Vašu adresu tijekom 1-2 radna dana.

Kako mogu biti u tijeku s Nespresso novinama i promocijama?

Na našoj web stranici prijavite se na Nespresso newsletter i putem e-pošte primate novine o novim proizvodima, uslugama, ekskluzivnim ponudama i sličnim informacijama.

Kako se svaka Vaša kupnja bilježi u našem sustavu i prati, budemo Vam pripremili i personalizirane promocije!

Kako mogu izmjeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Kada kreirate narudžbu na Nespresso stranici, ne možemo garantirati njene izmjene ili otkazivanje. Naši distributivni centri pakiraju i isporučuju narudžbe što je prije moguće kako bi se osigurala isporuka u roku od dva radna dana. Molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem besplatne linije 0800 98 90 98 kako biste zatražili promjene u Vašoj narudžbi.

Pomoć oko aparata Pomoć oko aparata

Kako se čisti Aeroccino?

Najprije, stavite stirer unutra i napunite svježom vodom do prve indikacije za maksimalnu tekućinu. Zatim prebacite na topli režim. Nakon toga, očistite mekom vlažnom krpom kako bi uklonili sve tragove mlijeka i spriječili njegovo zagorijevanje.

Moj aparat za kavu ne radi ispravno. Kako ga mogu popraviti?

Ukoliko trebate pomoć za Vaš aparat, možete nas kontaktirat putem telefona na broj 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468. Naša korisnička podrška dostupna je svakog radnog dana od 9 do 17h. Pružamo rješavanje problema za Nespresso aparate: Essenza Mini, Inissia, Citiz, Pixie, Citiz&Milk, Lattissima One i Atelier, koristeći naše detaljno poznavanje tehnologije za dijagnosticiranje problema i pomoć u pronalaženju najboljeg rješenja. Ako je potreban popravak, možemo napraviti sljedeće:

- Osigurati zamjenski aparat za vrijeme trajanja popravka.

- Popraviti aparat i provjeriti sve njegove dijelove.

Ova usluga je besplatna tijekom dvogodišnjeg razdoblja jamstva. Ukoliko je razdoblje jamstva isteklo, naši stručnjaci za kavu će Vas ljubazno obavijestiti o naknadi za tu uslugu.

Gdje mogu pronaći set za čišćenje kamenca za svoj uređaj?

Set za čišćenje kamenca možete kupiti pozivom na broj 0800 253 253 (besplatan poziv), na na našem sajtu u kategoriji Dodaci - Održavanje, kao i u Nespresso buticima.
Jedan set sadrži dvije doze sredstva za uklanjanje kamenca i upute.

Gdje pronaći zamjenske dijelove?

Zamjenske dijelove možete naći u našim poslovnicama na adresama:

Nespresso Boutique Arena Centar, Vice Vukova 6 - Zagreb

Nespresso Boutique Ilica, Ilica 19 – Zagreb

Ili provjerite dostupnost u našim ovlaštenim servisima putem naše korisničke službe: 0800 98 90 98 (besplatna linija) ili +385 1 5499 468

Zašto moj Nespresso uređaj treba uklanjanje kamenca?

Nakon određenog vremena, kamenac se nakuplja u Vašem uređaju. To je normalna prirodna reakcija, ovisno o tvrdoći vode i učestalosti rabljenja uređaja. Kamenac može začepiti cijevi kruga vode unutar uređaja ili oštetiti druge dijelove. Između ostalog, to ima negativan utjecaj na temperaturu kave, vrijeme zagrijavanja Vašeg uređaja i perforaciju kapsula. Uglavnom, to će utjecati na kvalitetu kave.

Koristite Nespresso set za uklanjanje kamenca svaka 3-4 mjeseca. To jamči optimalan rad uređaja i savršenu šalicu kave svaki put. Dapače, produljuje životni vijek Vašeg uređaja.

Kako se održava Rapid cappuccino sustav u Lattissimi One?

Rastavite Rapid Cappuccino sustav. Pozorno operite sve ostatke mlijeka vrućom vodom (40°C).

Potopite sve dijelove u vruću vodu (40°C) zajedno s blagim deterdžentom najmanje 30 minuta i

temeljito isperite vrućom vodom.

Očistite unutrašnjost spremnika za mlijeko blagim deterdžentom i isperite vrućom vodom.

Nemojte rabiti abrazivna sredstva jer oštećuju površinu opreme.

Osušite sve dijelove čistim ručnikom, krpom ili papirnatim ubrusom i ponovno sastavite.

Vertuo aparati Vertuo aparati

Razlike između linija Vertuo i Original?

Linija Original namijenjena je ljubiteljima klasičnog espressa i kave na bazi espressa (Americanos, Cappuccino i Latte), dok je linija Vertuo namijenjena onima koji uživaju u šalicama kave različitih duljina. Ova linija nudi velik izbor mješavina kave (35 mješavina) različitih okusa i aroma unutar 5 linija: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug i Carafe) iste visoke kvalitete po kojoj je poznata linija Nespresso Original.

Koje se kave mogu kuhati na liniji Vertuo i Original?

Vertuo zadovoljava potrebe onih koji uživaju u visokoj kvaliteti i kavama različitih duljina kao što su: Espresso, Double Espresso, Gran Lungo, Mug ili Carafe. Vertuo nudi veliki izbor kava u različitim veličinama šalica (35 različitih kava).

Original pruža visokokvalitetne Espresso i Lungo kave koje se mogu koristiti s Nespresso Aeroccino uređajima, kao i s ugrađenim sustavima za mlijeko u aparatima za pripremu napitaka Cappuccino i Latte.

Po čemu se Vertuo razlikuje od drugih kava kao što su filter kava ili instant kava?

Vertuo će stvoriti novi segment visokokvalitetne kave. Sustav Vertuo priprema kavu na revolucionaran način sa svojom tehnologijom Centrifusion i nizom kapsula koje zajedno omogućuju različite veličine kave, od velike šalice do Espresso kave.

Vertuo je također vrlo jednostavan za korištenje sukladno tom da automatski prepoznaje kapsulu kave koja se kuha i zatim prilagođava parametre ekstrakcije kako bi se stvorila savršena kava sa svilenkastom i izdašnom pjenom – znak kave visoke kvalitete.

Čemu služe bar kodovi?

Vertuo uređaj koristi bar kodove na kapsulama kako bi identificirao koju kavu korisnici žele napraviti. Stroj čita šifru za prepoznavanje kapsule, a zatim prilagođava količinu vode, brzinu ekstrakcije i druge parametre kako bi pripremio svaku smjesu i veličinu šalice na najoptimalniji način.

Mogu li koristiti originalne kapsule u sustavu Vertuo?

Ne. Nespresso Original i Vertuo koriste različite kapsule koje na različite načine komuniciraju sa sustavima. To su dvije odvojene linije koje će se svidjeti različitim kategorijama ljubitelja kave.

Zašto potrošači trebaju odabrati Vertuo umjesto drugih uređaja za kavu?

Vertuo je prvi Nespresso sustav koji priprema širok raspon različitih veličina kave i pruža novi okus u velikim šalicama kave – onaj koji se fokusira na kvalitetu. Vertuo je glatka kava jedinstvene tamne boje, pokrivena izdašnom kremom.

Ova jedinstvena kava dobiva se uz pomoć inovativne kombinacije nove Centrifusion tehnologije ekstrakcije i asortimana od 35 kava koje je osmislio Nespresso. Uređaji i nove kapsule rade zajedno kako bi stiskom na gumb pružili savršenu šalicu kave u različitim veličinama, aromama i intenzitetima. Savršen sustav koji će zadovoljiti potrebe svih onih koji uživaju u kavi i koji će koristiti uređaj. Prednost ovog sustava je mogućnost da sad na jednom uređaju pripremimo kave potpuno različitih duljina.

Kako nastaje krema? Koja je važnost kreme?

Krema je prirodno formiran sloj kave i zraka. Nastaje tijekom procesa ekstrakcije, znak je kvalitete kave i ima zadatak poboljšati užitak kušanja. Krema štiti arome kave, zaključavajući ih u šalici da bi se oslobodile dok uživate u njoj. Krema omogućuje potrošačima iskoristiti puni okus kave. Kako biste u kavi uživali svim osjetilima, savjetujemo kremu(pjenu) dobro pomiješati s ostatkom kave i tako u potpunosti naglasiti aromatičnost i okuse. Kako Vertuo sustav radi uz pomoć nove tehnologije Centrifusion koja se temelji na velikom broju okretaja kapsule u minuti, a radi se o potpuno novom uređaju, trebat ćete pripremiti samo nekoliko kava kako bi sustav postigao maksimalan broja okretaja i pripremio kavu s izdašnom pjenom(kremom).

Kavu sam pripremala na novom Vertuo uređaju i krema (pjena) nije ista kao što sam vidjela u butiku i na slikama. Je li sve u redu s uređajem?

Sve je u redu. Kao i svaki novi sustav, Vertuo zahtijeva kratko razdoblje zagrijavanja kako bi se postigla savršena ekstrakcija. Nakon samo nekoliko skuhanih kava, vaša će Vertuo šalica imati izdašnu kremu, baš onakvu kakvu ste imali prilike vidjeti u butiku.

Kako Vertuo sustav radi uz pomoć nove tehnologije Centrifusion koja se temelji na velikom broju okretaja kapsule u minuti, a radi se o potpuno novom aparatu, trebat ćete pripremiti samo nekoliko kava kako bi sustav  postigao maksimalan broj okretaja i pripremio kave s izdašnim pjenom.

Mogu li koristiti CARAFE kapsule sa svim Vertuo uređajima?

Da, osim na uređaju Vertuo PLUS.